Jul är inget för mig i år

God jul på er!
Kan dock säga att julen inte är min grej i år, jag tyckte gårdagen kändes ganska deppig, det braiga var att jag fick va med min älsk hela dagen, vår första jul ihop, eller andra men första vi firar ihop.
Vi åkte ner till Lkpg i förrgår, bosatte oss hos Lotta, handlade osv, sen träffade vi Hanna på kvällen och sen Anni och Wilma, mina sessor :)
Igår firade jag, Julia och Anto hos farmor, åt massa mat och godis, bytte julklappar och tittade på Kalle Anka. Jag saknade bara min familj, vill att vi ska vara alla någon jul, det har inte hänt sen 2003, och det var första firandet i Sverige utan mamma, det suger på julafton. Plus att farmor är så sjuk, det är så jobbigt ibland även fast det inte är hennes fel, jag blir jätteledsen. När man vet hur hon brukade vara och hur hon är nu, tänk om det är ärftligt och jag också blir så sjuk sen, orkar inte.

Idag har vi åkt hem i alla fall, hämtade mina nya Ed Hardy kläder, då vart jag helt klart gladare! Nu är vi hemma, håller på att tvätta de sista, packar och städar, ska snart springa ut och se om något är öppet så vi kan äta lite. Sen ska jag tvätta hårfärgen ur håret, göra en ansiktsmask och en peeling, så skönt!
Sen beger vi oss vid 4 imorron bitti, mot Arlanda och Egypten :D pratade precis med min morbror med familj som redan har varit där en vecka och de va tydligen superskönt, längtar sååå mycket!
Jag och min älskling i en heel vecka bara sola och mysa, kan inte tänka mig något bättre just nu.

Så ha ett bra nyår och en god fortsättning så hör jag av mig igen nästa år :)

P.S. Det var även sjukt bra att va med Lotta på jul och att träffa henne, hon är så himlans bra att ni borde va avis allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback