julstämning

Very merry x-mas :) idag har jag nämligen gjort knäck, det höjde stämningen här hemma, och våra midjemått, ahaha, formarna tog slut så vi var tvugna att äta ur kastrullen med en sked, så de kan gå!
Men min tanke var att den skulle föjla med till farmor på julafton så de är lugnt, imorgon ska jag gå lös på choclate chip cookies med kanel tänkte jag, måste fixa lite när farmor inte orkar.

Har jobbat med mina tvillingar idag, Anto var med, sen köpte vi suupergod thai mat efter jobbet, bästa stället på Valhallavägen! Vi har faktiskt städat också, nu ligger vi i soffan och kollar på Romeservice, ska lägga mig rätt tidigt, ska upp tidigt tidigt imorgon, tror dock att vi ska vara hemma, min tjej blir aldrig frisk.. :(

Längtar tills jag får komma till Linköping och träffa mina tjejor, det är bästa julklappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback