Lucia-jul i väst

God Lucia-Jul :)
Min älskling och jag fick ett infall igår och åkte till Lysekil på em, köpte x2000 bijetter på Tradera, något jag INTE rekomenderar, oj va nervöst de vart när alla började bjuda över, aah, men vi vann :) tjoho!
Så nu är vi hos Antos mamma, har haft en jättemysig dag, varit och julhandlat på Torp, sen har vi ätit god mat, massa julgodis, glögg och saffranspannkaka, smarrigt!
Sen har vi klätt granen och delat ut julklappar, mysigt, vi fick massa fina saker :)

Imorgon (på årets viktigaste dag) åker vi till Göteborg, ska gå på Liseberg på julmarknad och sen bo på hotel, jippie, me like! Gothia Towers också, bra fölseda!
Åker hem igen på måndag morgon, jobbar ju på måndag kväll.

Det var mest det jag ville säga, saknar mina tjejer massa och min thailand-stationerade familj, det skulle varit mysigt att fira en födelsedag med dom, det var 3 år sen nu. Men man kan inte få allt!

God natt :) jag har tveklöst världens bästa pojkvän, han är gjord för mig, eller jag för honom, perfect match, KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback