p som i perfekt födelsedag

Tack alla gulliga som grattade mig igår, var lite lat på att svara på alla sms och mejl.

Jag hade en super super födelsedag :) för mig var den perfekt!
Vi åkte in till Göteborg vid lunch igår, checkade in på hotelet, fiiint, sen gick vi till Liseberg lagom tills det vart mörkt, såå fint överallt, massa fina ljus osv. Gick runt lite, åkte upp i den där höga grejen, drack varm choklad, vann lite choklad, yes :D
När vi kom tillbaka till hotellet så badade vi, med massa skum och sockersöta bad/olje bomber, mysigt!
Sen fick jag bestäma middag, ett tveklöst beslut, beställde upp massa romeservice, mat, efterrätt, ostar och vin, såå bra, åt i sängen, såklart, i min nya calvin klein pyjamas! Haha det var bästa.
Lite senare gick vi ut och gick runt i stan, avenyn osv, sen gick vi hem och möös, somnade rätt skapligt och gick upp tidigt idag, åt jättesmarrig frukost och sen åkte vi hem.

Nu är vi tillbaka på söder, ska åka till jobbet snart, sen ska vi tillbaka till Julia och Östermalm ikväll. Om lite mer än en vecka åker vi till Linköping och sen är det inte långt kvar till Egypten :)

Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback