Släkten är värst

Suck, jag blir så trött, och framför allt ledsen när det blir såhär, igen?! Vi är fan inte många kvar snart och alla hatar varandra, jag orkar inte, vi ska föreställa en familj? Vi har ändrat våra julplaner i alla fall, jag, Antoine och Julia åker till Linköping och farmor på julafton, det blir minst lika bra. Tack pappa och Gun som förstår och hjälper till.
Utan henne faller allting bara ihop.


Jag har jobbat med min tjej idag, möttes av världens leende och en bamsekram när jag kom imorse, det är inte alltför vanligt så de va kul :) Vi har mest slappat eftersom hon fortfarande är lite sjuk, får inte i sig så mycket näring, va på en basketmatch på eftermiddagen!
Imorgon ska vi ha personal möte på dagen och sen ska vi till Gröna Lund, och eftersom det är jag som jobbar så får jag åka alla karuseller, tjohoo :D

Snart kommer Julia hit, mooving in, bästa <3 vi ska mysa ikväll, båda har jobbat hela dagen så vi är lite trötta.

PÅ FREDAG KVÄLL KOMMER ANTO HEM, HIT! :D:D:D Äntligen kan jag börja räkna ner, saknar honom så mycke så jag flyger ner dit snart, aaah! Älskade älsklings älskling, DU är min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback