Sleepyhead

Oj, jag är helt slut idag, ojobbad rättare sagt!
Jobbade igår kväll, vi käkade thaimat och mös eftersom jag hade fyllt år :) och idag har jag jobbat med mina tvillingar, fick paket, massa söta är dom hela familjen!

Nu har jag precis ätit, Julia hade lagat mat, stuvade makaroner, I LOVE! :D + att jag fick mera paket, lite nytt jättefint porslin och jättesöta rosa kuddar att ha i garderoben typ, min söta syster!
Jag tänkte ta ett bad nu och tvätta håret, sen gosa ner mig i soffan och äta massa försenad födelsedagsefterrätt, my style.
Sen ska jag sova, imorgon ska jag och tvillingarna in till stan och julhandla lite, tjoho!

JAG SKA BLI GUDMOR, LALALALALALAAA :D nyfikna?

Måste jag säga att Anto är top of my world <33

Kommentarer
Postat av: Hanaboi

Vem har en baby i magen? :)

2008-12-17 @ 14:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback