Tell me sweet little lies

Hemma igen, det går fort, typ 2 timmar och 10 min från Lottas dörr till min :)
Har haft en baota bra helg, som förutsatt! Började i lördags med hårfix, tjohoo, Maria är såå duktig, det vart superbra, luggen is back!
Sen kom Tobbe + 1 så hade vi soft häng hos Lotta innan vi drog till Platens, härligt att komma dit :D träffade massa oldiesar, de är alltid lika roligt, (Markus äger, btw, Linköpings finaste mössa!) drack goda drinkar, dansade, hade kul helt enkelt! Vid halv 4 nån gång köpte vi mat och drog hem, tack och hej!
Igår var vi supertrötta, vid 5 tiden gick vi till Anni och Wilma och hälsade på, käkade mat och drack kaffe, flera månader sen sist så det var roligt :) sötaste sessan har ju blivit så himla stor!

Nu är jag hemma igen, inte så jättekul, ska åka till jobbet om en halvtimme typ, jobba till 8, sen ska jag till Martin, som fyller 21 idag, GRATTIS BABE :D vi ska pimpla ur varsin baginbox, laga good mat och tårta och fira, ska bli jättekul!
Imorgon är det tvillingar för hela slanten, och på kvällen familjemiddag, 3 av 5 ur familjen drar till Thailand på lördag, jag är INTE avis alls, (JO), fan så skönt de skulle va. Men Julia flyttar in hit då så de blir soft :)

Och om 10 dagar är Anto tillbaka i Sverige, lovely <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback