Tusen juleljus

HJÄLP! Igår kväll, hände något som aldrig mer får hända.
Typ vid 11 så slocknade min tv och alla mina lampor, panik, trodde det hade gått en propp eller nåt men jag såg ju inget för det var helt kolsvart. Öppnade ytterdörren och hela trapphuset är svart, (det är tänt 24/7 annars), sen tittade jag ut från balkongen, alla hus jag ser är svarta + alla gatlyktor på min gata, PANIK!
Jag hatar mörker, verkligen hatar, jag insåg väl att de skulle ta ett tag att få tillbaka strömen så jag slängde på mig kläderna och åkte till Martin, när jag gick till bussen så såg jag att det var svart i flera kvarter och upp på halva Västerbron. Men hos Martin på St Eriksplan fanns det el :D drack te och tittade på massa One Tree Hill medans han spelade sina supercoola dataspel.
Somnade nån gång mitt i natten och sov nästan 12 timmar, vaknade kvart över 2, så skönt :) sover alltid bra i hans säng, den är sjukt skön!
Nu har jag precis kommit hem, har lite ont i halsen, och NU ska jag äntligen dricka te i mina nya muggar. Hoppas att mina systrar, eller någon av dom i alla fall, tittar förbi sen.

Imorgon ska jag jobba och sen ska jag på match på kvällen, på fredag ska jag träffa Emy och ta en drink och sen jobb lördag, söndag, men på söndag ska vi till Gröna Lund, tjoho :)

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback