Are we human or are we dancers?

Suunday :) jag sitter i soffan med Julia och Anto och tittar på Heartbreak Hotel, braa film! Har ätit sushi och nu laddade jag precis med salt&vinäger chips,smarrigt.
Idag har jag jobbat några timmar med mina tvillingar och bytt julklappar, dom fick såå fina DIF kläder av mig, och jag fick ett presentkort på en av Melker Anderssons restauranger, super! :) kommer sakna dom dom här veckorna.

I fredags kväll jobbade jag och igår var jag och Anto en långis på stan och handlade alla sista julklappar och sen gick vi ut och käkade på Mamas and Tapas, Jullan bullan hängde med också, det är så god mat där, massa tapas, sangria och goda drinkar.
Såhär kan de se ut :)










Imorgon är min sista jobb dag, eller kväll, hos min lill tjej, då blire det mer julklappar! Ska även hämta passet imorgon, köpa resväska och flytta tillbaka till min lägenhet.
På tisdag åker vi till Linköping, farmor, Lotta och Hanna, det ska bli jättemysigt :) på torsdag rullar vi tillbaka hit och sen, mitt i natten, åker vi till Arlanda och styr mot Egypten, :D:D:D

Hej dåå, saknar min andra siss, Emma slem! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig med! <3

Postat av: Stefan W

Hoppas du haft en bra dag! :)



Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker om den :)

2008-12-22 @ 13:38:15
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg skjorta!!!!111

2008-12-22 @ 21:40:42
URL: http://linneja.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback