Smily face posters

Tjohooo :)
Ikväll har vi smygfirat min födelsedag lite med familjen, fick en ny dvd-spelare och en jättefrän lock/våg tång och en smarrig dusch-bad-bomb från Lush.
Vi käkade på Mamas and Tapas vid Kungsholmstorg, så himla god mat, dit vill jag på min riktiga födelsedag, som är den 14nde, alltså nästa söndag.
Nu har jag precis kommit hem, gosat ner mig i sängen med Antos baotastora tröja och tänkte dricka lite te i en av mina nya te muggar jag fick av Lotta i födelsedagspresent/julklapp, såå fina, mörklila med handmålade blommor! Två muggar, två skålar och en tekanna :) braig present!

Igår firade vi Martin efter jobbet :) jag mötte upp honom och Mange och handlade, som av någon konstig anledning alltid tar sjukt lång tid för oss, undra varför, haha! Sen slog dom båda kockarna sina huvuden ihop och gjorde jättesmarrig middag och efterrätt, jag fick som vanligt knappt hjälpa till utan mest fylla på vin och sitta i köksfönstret och röka och titta på. Sen hann klockan bli massor innan jag somnade så jag var helt död imorse, confession time, jag jobbade inte idag, suck över mig. När jag väl somnade om vid 8 så sov jag till 12 utan problem, sen var jag tvungen att väcka Martin så han kom till jobbet.
Bra kväll i alla fall :) vi umgås alldeles för lite, min bästa jue.

Imorgon är jag ledig, ska försöka hitta en tvättid mitt på dagen och sen tänkte jag möta upp Julia på stan, försöka hitta lite julpynt och julklappar.

Tralala, jag ville hänga lite mera i Lkpg, nu kommer jag inte kunna åka förän slutet av januari, så himla lång tid. Men från och med nästa helg så ska jag spendera all min tid med min älskling, underbart, blir helt varm i hela kroppen när jag vet att han ska va här så länge, fira jul och nyår med mig, heelt oslagbart :) bara hoppas att vi hittar en resa en vecka också.

I love you more then I could ever promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback