Vip-åkband

Japp det har jag runt armen ;D man får ett sånt om man är ledsagare som det så fint heter. Kom precis hem från Grönan, jättekul var det!
Jag kom 2a i 5-kampen, vi var 8 stycken, BRA! Jag är stolt, har även haft personal möte och lunch med alla assistenter, det var trevligt.

Snart kommer Julia hem också så ska vi käka lite och så, börjar 4 imorgon, hurra, sov morgon :) ska dock upp och tvätta vid 10 men ändå.
Ska bli skönt att inte känna sig tvingad att sova vid 11 för att va pigg på jobbet, så ikväll ska jag va uppe sent, om jag orkar.
Blir garanterat ett återbesök på Grönan innan jul, såå mysigt!

Igår var det mozarella pizza och mys i sängen, perfa :)

Min älskling har varit såå duktig i Dominikanska, jag är stolt! Nu är det bara några dagar kvar tills han kommer, vi har redan varit ifrån varandra i över 2 veckor, time flies!

HERRÅ



Jag ser lite tveksam ut på den här bilden men det är jag INTE,
JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback