Först kom ingenting,..

..sen kom ingenting, sen kom ingenting.
Dom jävlarna tog oss en efter en,
dom ljög och bedrog oss med sanningen.
Dom jävlarna tog min älskling där,
får krönet av kullen kan jag se..
min förlorade värld.

Jag har tillräckligt för många förlorade världar för att inte orka med sånt här längre.
Spela spel med någon annan, jag har för länge sen tappat lusten. Vill man ha något
så får man kämpa för det, tomma ord och löften känns så värdelöst.
Men jag antar att man får tacka för den här tiden och önska lycka till på
vägen, varför ska man kämpa för någon som inte vill ha en? Varför skulle man
från början tro på något som var ingenting?
Det räcker med bakslag nu, tack för mig.

Jag vill röka, hela tiden, utan cigaretter.

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for


Jag hoppades verkligen på dig, eller på oss.
Tack Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback