Broes' before hoes'!

Äntligen kom jag åt en dator och min kära blogg :)
Just nu är jag i katrineholm hos Sandra, trevligt trevligt!
Flög från Visby till Skavsta igår så kom hon och hämtade mig
och sen käkade vi lite, drack lite och pratade en hel massa, de
va en lyckad kväll måste jag nog säga. Va ute på deras enda (?)
uteställe, fick till ett trevligt avslut på natten också.
Ska ta med henne till Lkpg snart och visa "storstaden", hoho, inte
mkt att se inte, men jämför man så kanske.

Hade jättemysigt på Gotland, ville nästan inte åka därifrån.
Va ute och käkade massa goda middagar, drack goda drinkar
på mysiga Trädgårn, badade i havet, solade, va på after beach,
gick lååånga promenader med Julia, firade Emmas 14års dag,
sov länge och läste en väldigt bra bok :)
Lyckades även ragga lite jobb till sthlm, på krogen eller som assistent,
tråkig som jag är så satasar jag stenhårt på assistent jobbet, tycker
det är superkul och det är verkligen det jag vill göra!

Åker hem imorron eller måndag tror jag, sen ska jag försöka hålla mig
hemma i en hel vecka, Ida kanske kommer ner och Emma kommer
hem till helgen. Sen åker jag till Öland ett par dagar igen och hälsar på
moster och mormor och efter de drar jag till Kungshamn och min kära
Hanna! Saknar henne loads and loads, ska bli riktigt skoj att umgås ett
par dagar med henne.


Wilma fyller 3 idag :) stora damen, henne saknar jag alltid, sessan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback