Lovesång

Hemma igen, Ida kom idag och mina systrar kom hem, 
alla mina tre favoriter, darlsen :) 
Vi har ätit jättesmarrig mat och efterrätt, tänkte ta ett glas 
vin med Ida på altanen och sen sussa. 
Imorron ska vi till Varamon och bada, sköönt! Alla säger att 
de ska regna men SMHI säger sol? Fattar noll, hoppas på sool! 

Maria har varit här ett par timmar idag också och gjort underverk, 
vilken brutta, färgat, slingat och klippt mitt hår :D fiiint vart de, 
lite ljusare än vanligt och ganska mycket kort, men det känns
fräscht, ser dock ut som en 10-åring men de kan jag bjuda på! 

Inget nytt under solen, bokade Lasse biljetter till den 23 aug, 
stångebro :) jag och Julia va på hans konsert i Visby i onsdags, 
himla mys, behövde en dos Lasse, mysigt hade vi i alla fall. 
Hon är bäst Julia, Emma är min "nothing you confess can make 
me love you less" och Ida my one and only. 


Men fan va jag saknar Anto just nu.

Jag stängde aldrig nånsin några dörrar
Jag bara gick ut
Och du fråga och jag svara:
"Det är klart att jag saknar en dag som förut"

För det kanske känns svårt när ljuset har släckts
Det kanske känns hårt, men när minnena väcks
Kan jag fortfarande höra ditt liv

För man saknar sånt som man inte har
Och man saknar allt som man inte har kvar
Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har

Vi märkte nog aldrig riktigt vad som hände
Förrän allt var slut 

Kommentarer
Postat av: Emah

aaww, :) <333

2008-07-29 @ 04:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback