Take me by the hand and stay by my side

Mooorning :) 
Idag kom regnet igen, ingen höjdare direkt, men det 
är en resdag så de gör inte så mkt, Carro kommer och
hämtar mig snart, ska vi ta en låång fika innan jag åker
till Ida, Örebro here I come, måste åka buss sen också, 
seeegt, men de är hon värd flera gånger om! :D

Igår va en slapp dag, tog en kvällspromenad med Sofie 
och mös lite på altanen, long time no seen! 

Kommer hem om en vecka, ska hinna med lite fler stopp
på vägen tänkte jag :) 
Sen blire gotland, emmas födelsedag osv, missar hela v29
men that's life, jag har bättre saker för mig. 



Get over yourself. 

Kommentarer
Postat av: äjjda

Jag lääängtar skulle man kunna säga :D

2008-07-11 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback