Candy fluff :)

Jag har varit olydig igår och idag, använder waaay mer 
pengar än jag får. 
Igår var jag och Alex på storan's uteservering och mös :)
åt en jättegod middag och drack några flaskor vin, kollade
på matchen. Sen vart de väl lite väl mkt för mig till slut, fick
en högre grad av karatefylla, suck, men de löste sig, tog en
taxi hem till slut med Alex.
Idag har jag och syrr varit på stan, ätit lunch och shoppat, 
Id foundation bland annat, kul och prova nåt nytt, ett par skor
och lite :) 
Var även i min favvoaffär, Lush, helt fast är jag, hela skrivbordet
fullt med grejer ;D idag vart det Candy fluff och en tvål, dom luktar
heelt underbart! 

 

Imorron åker jag och syrr till öland, stannar till fredag! 
ska bli mysigt, har vart en sväng hos farmor idag också, 
gett henne medicin och handlat. Hon är sööt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback