Drink me up

God morgon :) på nåt konstigt vis har jag blivit en sova-länge-människa,
även är jag vaken jättesent på nätterna, coolt va? Nej men jag har alltid
varit den tröttaste jag känner och alltid somnat vid 10, men men, så länge
jag är arbetslös så skit samma.

Minigolf igår, hejaa, jag förlorade men bara med 4 poäng så man kan säga
att de vart lika. Sen fotboll, tyckte allt att turkarna kunde fått vinna! Men ikväll
blire ryssland, då sitter vi bänkade :)
Fint väder idag med för en gångs skull, blåser så jäkla mkt på västkusten,
usch, men idag skiner solen så det kan bli en picknick efter jobbet på nån
klippa, miisiit!

Åker nog hem imorron eller lördag och sen åker jag och Julia till Öland, igen,
på måndag, vilken traveller jag är alltså..suck! Sen hinner jag va hemma typ
ingen dag och sen åker jag till Visby, meet me there ;D v.29!




If you didn't notice, you mean everything!
Oj va jag kommer sakna den här utflyttade tjejen, men vi får väl börja
pendla ;D my one and only Ida.

Kommentarer
Postat av: äjjda

Jaaag ääälskar att pendla, let's do it!

Sj är min enda vän här uppe:) är som robert och ringer och pratar med fröken ur!

LOVE LOVE! påre påre nu ska jag äta korv med bröd för ovanlighetens skull:)

2008-06-26 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback