Fredagen den trettonde!

Det var i fredags ja och då va studenten ;D såhär  vare, 
som ni kan se i bloggen så va trion Ida, jag och Alex pigga och krya
vid 3 tiden på morgonen, duschade, lockade hår osv om vartannat.
Sen in till trädgårn, hälla i oss Asti, ta kort, mingla osv :)
Tog betydligt längre tid än jag trodde att gå från trädgårn, haha, slowmotion, 
kom i alla fall efter många om och men till skolan, åt ingen frukost men
passade på att skriva i lite mössor, sen bar de av mot ishallen, sprang några
varv, dansade och sjöng med så gott vi kunde hela tiden :) 

Tillbaka till skolan och ställa upp för utspringet, peppade till tusen kan jag lova!
"Ettorna har två år kvar, tvåorna har ett år kvar, vi har bara festen kvaaar!!" 
Hittade min kära släkt med en utomordentligt fin nakenbild, haha, blommor och
nallar och skit runt halsen sen raka vägen mot vagnen! 
Måste säga att vårat ljud va sååå bra, satte på de direkt och hade flak-nattclub ;D
Åkte ett par timmar, som btw va bland dom absolut roligaste på hela dagen! 

Pappa hämtade och vid de här laget började man känna sig rätt slut, åkte hem, 
åt så gott jag kunde. Fick alla mina presenter, bla en ny dator, ikea presentkort, 
glas, lush grejer, pengar osv.
Sen vare på med pyjamasen och sova en timma :) sjuukt opepp när jag vaknade
och man skulle på med klänningen igen, men efter 1,5 liter vatten och lite resorb så! 
Upp och fixa om sen in mot Plaza och middag, väldigt god mat och väldigt trevligt. 
Jag, Sandra, Alex, Maria och Ida satt kvar själva till slut, styrde sedan våra steg mot
Platå och efter det Platens där vi körde loss på margaritas, finns inget godare! 

Va på platens och platå, lite plaza, träffade massa folk, käkade tills vi kom på att
vi precis ätit 3 rätters, va på äventyr, följde Ida till bussen, träffade ännu mer folk.
Till slut hamnade jag i en taxi med Hilde vid halv 4 tiden kom i säng nån timme
senare nöjd som få :) 

Tack alla för en sjukt rolig och lyckad dag! 
Till hör också att under hela dagen var det väldigt mycket skrika på andra och 
väldans mycket kort som jag hoppas få snart. 

Igår mådde jag heelt okej, va inne i stan och lunchade med moster, åkte in 
senare igen med pappa, kollade matchen på stora torget, träffade Martin en 
snabbis och åkte till Ida i berga, bunkrade upp med chips, dip, godis osv och
möös :) Kom hem vid ett kanske, idag ska jag slaappa, åka in till Julia och 
äte lunch kanske. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback