Midsommar

Glad midsommar! :) vart helt klart över förväntan.

I torsdags stressade jag och Ida som aldrig förr kan jag lovade,
åkte till öland på kvällen med Ninen och hans polare.
Sov hos moster i min lilla stuga :) fredagen vart ganska lugn, träffade
massa oldiesar, riktigt trevligt, runt 3 tiden laddade vi med godis och
styrde våra cyklar mot stugan.
Sen midsommar, sov ut, sen träffade jag Amanda och Christina
ett par timmar, drack vin och hade mysigt, så himla kul att se dom!
Efter det vart de hem och ladda om, snygga till sig och äta väldans
god mat och tårta.
Åkte runt lite, på vägen hem hamnade vi på en förtälts fest med Jkpg
folk, skoj skoj :) efter ett par timmar vart dock minh väska snodd med
allt jag ägde exlusive mobilen som tur va!
Sjukt förbannad kan jag lova, men jag och Amanda hämnades på
vårt lilla egna sätt och sen polisänmälde jag och spärrade kort, men
ändå.. varför liksom? Onödigt att förstöra..
Landade i alla fall i sängen runt 4 tiden, åkte hem halv 9 på morronen,
sådär pigg va, hem - duscha, sen 3 bussen till Gbg.

Oh ja, jag åkte till Lysekil, kunde inte motstå.
Skönt äre, :) ska mysa nu, Anto jobbar imorron, inte så kul.
O på onsdag blir de nog liseberg med Alex och compani!

You make me feel like a million bucks, it's true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback