När ytan inte går att nå,

när du träffat botten, kom ihåg mig då.
När du har varit i alla vrår, och testat allt som går.
När du har tröttnat, kom ihåg mig då.
När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då. 


Har haft två himla bra dagar, i tisdags umgicks jag med 
Ida och syrr, spelade in en o annan film, en o annan 
flaska champange gick åt, hoho, det är mina absolut bästa! 

Igår va de fotboll, hann göra av med lite pengar på stan först
och sen mötte jag upp Alex på stan, kollade på 55:an med 
lite fler brudar :) va riktigt trevligt, tack för en bra kväll stumpan.

Har tagit de luugnt idag, Ida kommer hit snart. 
Midsommar imorron, va händer? No idea. 


God damn you're beatiful, to me. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback