Piirrrr!

Ojojoj va nervös jag är, känner mig stressad hela tiden, 
vet att det är 2 dagar kvar men de kan inte hjälpas.
Studenten har alltid känts så avlägsen men nu händer de ;D 
Sjukt skoj ska de bli, det enda jag vill är ha bra väder, annars blire bajs av allt! 

Idag har vi spelat minigolf i Berg med klassen, eloge till Sandra som va KUNG! 
5 spikar tror jag, vilken stjärna. Sen har vi försöka fixa med jävla musiken som
aldrig ville funka, men världens bästa pappa hyrde anläggning som vi får imorron.
Sen har jag varit i stan, solat med Emma slem syster, Ida och Alex, tog en kaffe
och va stressade ihop. 
Efter de, kors i taket, tog jag och Gunsan en power walk, skönt vare! 

Imorron blir de lunch, handla de sista till flaket på stan, hem o hämta ljud
o sen ut till landet och fixa allt, sen hem och soooova :) kommer aldrig
kunna somna! 

Va på BK med pappsen o co o Ida igår, va trevligt, heja Sverige! 
Vinglade hem med sista bussen och bokstavligen stupa i säng, 
kommer saknar henne såhääääääääääääääääääääääääääär mkt
fast tusen gånger mer när vi flyttar. 

Imorgon går alla mina tankar till Lysekil, Hanna och Anto. 
Mina fina bästa, älskade, önskar att jag kunde va där med er! 
Vila i frid Erik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback