Sleeping beauty

Det är vad man skulle kunna kalla Ida just nu som sover i en fotölj, ser inte så bekvämt ut dock,
men ganska skönt med en liten power nap, ska väcka henne snart :D

Har varit i skolan typ 99% nu sen vi började, känns himla skönt och ovant,
känns inte som vi har speciellt många lektioner om man säger så,
imorron tex, ska vi bara till Universitetet och sen inget mera, tack o hej!

På fredag kommer min älskling i världen Antoine, då blir man gladare än gladast :)
Måste även passa på och tacka för det väldans fina inlägget som han bidrog med,
ursäkta alla som fick se bild på mig naken i sängen, he can't help himself ;D <33

Snart är det påsklov, då blire Lysekil nästan två veckor, skönt skönt, och snart sommar,
det betyder massa med Antoine :) och kanske Grekland eller Paris?
Köpa julresa till Thailand snart? Glad, gladare, Kajsa, finns inget eller ingen bättre
än Antoine, hipp hipp hurrrraa och grattis till mig!!

Nu ska jag sparka liv i Ida!

I would fly away to the moon and back
Take a train on a one way track
To be close to you
I would bring the sun when the rain falls down
Stop the world from spinning around
To be close to you
I would if I could - vissa dagar är bra och vissa dåliga

Antoine du är allt, älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback