Sweet tooth

image80

Himla skojig kamera på den här datorn :) 
För övrigt är jag alltid trött som en idiot på måndagarna, 
är som en speedad duracell kanin på naturen när vi ska labba, 
för lite sömn och för mycket socker, man vafan 8-5 är inga mänskliga skoltider!

Herr Zeziola var här i helgen, igen :), och förgyllde mina dagar.
Han är himla bra på det, i lördags va vi i Norrköping och hade
trevligt, för en gångs skull fick jag göra av med pengar ;D sen har
vi mest tagit de lugnt, mysmysmys. Längtar till påsk, då blire nästan 
två veckor hos min älskling i världen!

Känner en stark längtan till studenten och sommaren, blir nog
en hel ledig sommar faktiskt, sommarlov, ett sista bara, de är väl okej?
Känns som alla ska jobba men jag orkar inte, är skoltrött som det är och
kommer totalt tappa livslusten om Anto har fem v semester och jag ska
slava i Lysekil, glöm de, här ska de glassas :) de löser sig alltid, jag
väljer att tro det i alla fall. 

Imorron ska vi upp till Sthlm och visa vårat stöd på Hovet,
vi e Djurgårn vi e mycke bättre,  
alltid lika skoj att påminnas om barndomen, sthlms åren va bra, 
lägenheten lockar en smula ibland, så himla mysigt där, men det 
lutar väl åt Gbg till hösten, sambo? Oh ja, vi ska göra vårt bästa. 

Lång blogg, längtar efter Julia, kom hem nu sääpä. 

Älskling jag har aldrig kunnat lära dig nånting, 
i bästa fall så kan jag bidra med en känsla. 

Jag tror och hoppas att min mammi skulle gjort mig
till nåt bättre än vad jag är idag, som en konstant hjärtattack, 
så känns det utan henne. Ingen fattar men jag trivs så. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback