28 dagar kvar

Haha, vi på BF måste leva de bästa livet nu fram till studenten! 
Känns som vi har max 1 timmes lektion om dagen och om 10 skoldagar så är 
allt över för då sätta betygen så då får vi slaaaappa tills de är dags o festa ;D 
Längtar mycket, mera mest! Känns så jäävla skönt att man har gjort klart skiten
och bara veta att man aldrig behöver komma tillbaka, alla ni 89or som av nån
anledning inte gick klart eller gjorde annat, de känns så jävla värt de när man har
kommit såhär långt! Suckers ;) 

I helgen ska jag mysa, ojojoj, en hel massa..! 

Annars händer de inte så mycket nytt, har bytt piercing smycke, snyggo! 
Håller tummarna hela tiden att jag ska få behålla min pappa på svensk mark
så länge som möjligt, (försvarsmarkten kanske kunde ta hänsyn till att man bara har en
förälder och inte är så sugen på att den andra ska dö i krig?) 

Nej nu ska jag åka till skolan o träffa alex, ingen lektion vi ska bara överträffa oss själva :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback