Thinking, wishing, breathing

Åh vilka planer jag smider, 
- ta körkort innan studenten ( kanske långsökt men jag tänker mig intensivkurs ) 
- hitta assistentjobb i gbg eller sthlm ( ser ljust ut :) 
- hitta lägenhet i gbg eller sthlm ( sthlm redan kirrat gbg till 90% ) 
- hitta den perfekta 21 års presenten till Antoine
- bli brun som bara attan till studenten ( nästan som Alex o de är pepparkaka ) 
- klara i alla fall lite i skolan ( låååååååångsökt )
- hjälpa till så lite som möjligt innan helvetesflytten ( giving it a shot )

Min helg har i alla fall varit långt över förväntan! Åh, mitt hjärta smälter av dig Anto, 
ibland måste man bara satsa helhjärtat, sen får se bli som det blir, jag är glad bara jag
får va med dig även om det är i sthlm eller gbg eller kiruna! 
Har bara myst helg helgen, träffat Anni o Wilma en sväng, Ida, Julia o Tim på lunch o så, 
inga större aktiviteter bara gooos :) 
Födelsedagen om 2 helger kommer bli perfekt I know it, mitt i gbg på hotell, en hel helg
bara ha de hur bra som helst med A, kan nog inte bli bättre! 

Imorron börjar jag kvart i 11, sug på den! 

Julia du är mitt hjärta,
jag förstår hur du känner. 

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback