Back to basic

Home alone, lite skönt, har inte varit ensam på flera veckor nu, förutom på bussen eller tunnelbanan men det räknas väl knappt. Saknar mest bara Anto, ska bli så skönt när han kommer tillbaka!
Idag har jag jobbat med mina twins, dom gör mig glad :) Julia hängde med oss, va på stan och shoppade julklapp till min Lott, just in case, ifall vi inte ses innan jul, och jag visste redan vad jag skulle köpa, känner mig nöjd.
Fick ju lön idag också så det kan knappast bli bättre, tjoho.

Efter jobbet åkte jag till Martin, kom precis hem, vi har haft en typisk oss kväll måste jag säga, handla, Martin gör mat och jag sitter i fönstret och röker och får inte hjälpa till, (gaah vilken god mat jag fick idag, godaste någonsin), sen käka, dö lite i soffan, Martin diskar och jag är oduglig, igen, göra lite te, äta dyr glass och tvinga i Martin lite, kolla på värsta bästa tvn så som Cheaters och A shot of love, sen va skittrötta tills jag åker hem och jag vet att han sätter sig vid datorn och är uppe hela natten.
Jag har saknat honom sjukt mycke, bästa!

Nu kämpar jag med att ladda ner ett avsnitt av Greys och sen ska jag sova, imorgon ska jag baka pepparkakor med tvillingarna och Juliorna, som jul-känsle-komplement till all snö!

ILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback