Släkten är värst bäst!

Hoppsan, jag ska helt klart förbättra bloggskrivandet nu, promise!
Nu är jag på Öland, hos moster, det var ett tag sen sist och det är alltid mysigt att komma tillbaka.

Veckan har varit underbart bra, mitt hjärta har ju varit hos mig, jag har jobbat med mina tvillingar och med min tjeja, det går så bra så.
Jag och Anto har hängt lite med Julia och Tim, varit på 2 hockey matcher i Hovet, tyvärr har vi inte vunnit nån gång, kämpa på!
Vi har myst massor också, as usual :)

Imorse åkte jag och Julia till Kalmar, mitt älsk åkte till Gbg. Sen har vi firat mormor som fyller 80 på måndag, sötaste någonsin, sjukt pigg, sprang och testade sina nya hårsprayer direkt och ville visa sitt nya silver linne ;D
Sen åkte vi över till Öland, har kollat på Mamma Mia och myst, jag är supertrött, vart så lite sova inatt eftersom vi skulle upp så tidigt. Imorgon har jag sovmorgon! Min enda den här veckan, jag längtar.

Och Anto ska till Dominikanska på torsdag, jag är inte avis alls jag lovar, ska bli superskoj att bo i lägenheten själv och jobba hela veckorna(INTE). Kommer sakna ihjäl mig innan han kommer hem igen, eller hem men till mig i Sthlm, det är precis så jag vill ha det jämt och alltid.

Annars har inget jätteroligt hänt, jag och Anto ska försöka hitta en resa en vecka över nyår till nåt varmt ställe så vi, eller jag, kan vila lite och samla lite kraft för att klara all kyla! Skulle va heeelt underbart.
Nästa helg ska jag till Lkpg, jag och min Lott ska ta Platens med storm, längtar massor!

Nu ska jag sova, over and out.

It's such a funny sensation to be so happy that you wanna die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback