I picture you in the sun

I picture you fast asleep
A nightmare comes
You cant keep awake
May gods love be with you
Always

Joseph Arthur - In the sun


Home sweet home, hemma på söder igen, det kändes skönt att komma hem :) kanske mest för att jag vet att Antoine kommer imorgon, kunde inte varit gladare kan jag lova. Han är det bästa som finns, ska bli underbart att få hit honom och visa honom hur det är hos mig. Can't wait! :D

Lördagen vart såå bra, haha Hanna har bilder som jag så snart som möjligt ska sno och lägga upp, vi va skitsnygga såklart :) va hos Jocke först och sen Havsbadet, ingen höjdar musik med vi hade kul ändå, dansade som bara vi kan, nån gång vid 3 så gick vi och käkade sen tog vi en taxi hem, H&K style helt enkelt, helt perfekt!
Igår var inte lika roligt, så segt att åka bil, satt i bilkö över 1,5 h också, ingen hit. Men när vi väl kom till Lkpg så hämtade Lotta och Tobbe mig, tjoho, köpte pizza, såklart, åkte hem och kollade på en halv film innan både jag och Lotta nästan somnade i soffan.

Imorse följde Lotta mig till tåget, hann köpa en dö snygg tröja på Carlings först, härmade Lotta bara för att hon är så himla frän ;D (det är därför jag älskar henne no matter what)
Nu har jag städat lite, ska snart dra till jobbet, blir en sooft kväll, ska leka massa, har saknar mitt gull den här veckan! Och imorgon får jag träffa Alicia och Alexander, dom har jag också saknat, mina twins, ska bli kalas :)

P.S. Jag håller med
Hanna, ni två är patetiska och inte på något sätt bra människor. Måste ändå säga att i helgen har ni, speciellt du, skänkt mig många skratt, helt sjukt hur man kan bete sig.
Tråkigt att vissa bara vill vara elaka, lovar att jag gör mitt bästa för att rise above, skit samma, jag gillar inte stilen bara.

Heiiidå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback