Just dance!

Vi har haft en typisk Lysekils dag, bestående av frukost, film, handla, mysa med min bästa :)
Åh, jag vill inte åka hem, men Anto får komma till Sthlm snart, det kommer bli super.

Har även varit och tänt ljus, jag vill till mamma, ska försöka hinna imorgon eller på måndag, hon är alldeles ensam i Lkpg och det känns skitjobbigt, den här dagen överhuvudtaget, If I could take your place in heaven..

Men ikväll ska vi ut, a lá H&K, ska snart laga mat, äta, göra oss drop dead stunning (som alltid), gå till Jocke och sen entra havsbadet, det kommer bli kalas. Jag vill dansa, dansa, dansa, massor, det löser alla problem right?
JUST DANCE!

Hoppas min Lott har det bra i Lkpg, saknar henne mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback