Konfrans utan e

Ja, jag vet att det heter konferans (Lotta sa de förut), jag har i alla fall varit på det idag, det låter så himla vuxet bara. Jag och några andra assistenter, himla trevligt faktiskt, och intressant. Inte allt, det var 7 olika föreläsare och 3 var riktigt intressanta, bla. Sören Olsson som har skrivit Sune och Bert böckerna.
Allt handlade om barn med funktionsnedsättning i massa olika områden, kul att lära sig lite mera och få lite inspiration!

Efter konferansen åkte jag till stan och mötte upp Emma, stressade igenom stan på en timme i jakt på något att ha imorgon när vi ska ut med assistenterna, hittade ingenting, inte ens ett par nya skor, totalt värdelöst. Så värdelöst att jag i sista minuten sprang in på Åhlens city och köpte en hårvårds serie med schampo, balsam, inpackning, värmeskydd och hårspray från Redken, vill inte tänka på hur onödiga pengar det är men då håller sig håret väl lite bättre när Maria har fixat de!
När vi kom hem köpte vi indisk mat och nu sooftar vi, jag ska städa och diska nu, dubbel suck va tråkigt det är. Men hinner inte imorgon och på lördag morgon åker jag till Lkpg. Måste även klura ut vad jag ska ha på mig imorgon, blä.

Längtar bara massor efter Hanna och Lotta nu, jag vill ha lördag nununu!! Ah, finns det något bättre än världens bästa tjejer? Inte än mina i alla fall. På lördag är de Platens :D

Snart landar min älskling i Dominikanska, fy va avis jag är, såå skönt. Vill bara ha honom hos mig i kylan istället, kommer tjata varje dag tills han är här igen. Underbara människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback