Kv. Turbinen

Jajamensan, här i storstaden heter alla kvarter något, mitt heter Tobaksspinnaregatan/Högalidsgatan, Kvarter Turbinen, fränt va? Kunde kanske hetat något finare ;D

Jag kom precis hem jag är helt slut, jag och mina söta tvillingar, (som idag har varit ganska gnälliga och bara velat sitta i knät och bli burna) har bakat pepparkakor, med lill Julia och stor Julia, det var ett litet projekt. Men såå fina vart dom :) massa glasyr och blommor på, inklusive strössel, tjoho.
Efter jobbet åkte jag hem till pappsens place, hämtade mitt hår som Maria ska få äran att sätta i på lördag, dyyrt, men förhoppningsvis värt det.
Sen har vi ätit lite, kollat på Greys och nu kom jag precis hem, ska krypa ner i sängen och sova. Kanske prata lite med mitt hjärta först som åker till Dominikanska inatt, suck.

Imorgon ska jag och min tjejas andra assistet på konferans dag på Stora Essingen, Bara vara barn heter den, en hel dag med föreläsningar och seminarier om barn med funktionsnedsättning, ska bli superintressant, hela dagen blir det så inget jobb.
Sen ska jag och Emma på stan en sväng tror jag, måste hitta nya skor och jacka.

Heja, Martin skickade precis lite bilder från den underbara helgen när min Lott var här, föga snygga!




På lördag får jag träffa mitt L igen, bästa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback