Long time :)

En vecka senare, hej !
HAHA, jag har inte haft tid att skriva en endaste rad för Anto är här fortfarande :D

Jag har mest jobbat och myst hela dagarna, inget speciellt, igår var pappa och Gun här och käkade middag på fars dag, Anto har jobbat med mig och tvillingarna, so cute, han och Alexander är en true match.
Vi har även ätit sushi från Raw, som Anto älskade lika mkt som jag :) vi har hyrt film, tagit onaturligt långa promenader med tvillingarna osv. Vad kan jag säga?
Jag är såå glad hela tiden för att han är här, det är underbart :) jag vill alltid ha det såhär!

Idag är jag ledig första dagen sen Anto kom så vi har ätit en låång frukost och myst massor, ska ut och ta en proemenad eller åka in till stan men det regnar nu.. ska i alla fall tvätta ikväll så vi kan krypa ner i en nybäddad säng, såå skönt!
Imorgon är det en tvillingdag, saknar dom!

Jag saknar också mina girrrrls, Hanaboi och min Lott, bÄÄsta!

Herrå :D


Kommentarer
Postat av: Hanaboi

SAKNAR dig kaaajs! kommer och hälsar på så fort antoo har lämnat din håla ;) så det så!

2008-11-11 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback