Söndags feeling

Det är dåligt med söndags feeling, det känns som lördag för mig, för att vi åkte igår, man är så van att åka iväg på fredagar.
Vi har slappat på Öland hela förmiddagen, kollat på film och ätit supergod mat, sen åkte vi till Kalmar till mormor och morfar igen med andra halvan av släkten för firande nr 2, härligt när alla vuxna människor kan komma överens va? Så löjligt, och respektlöst mot oss som representerar mamma i släkten, aja skitsamma. Det var kul att träffa morbror och alla kusiner, det var länge sen.
Åt mormors mat som alltid är lika god, sen massa olika efterrätt såklart, nu behöver jag inte äta på en vecka tror jag!

Sitter i soffan nu och ser på film, Julia sitter breved mig med sin dator, ska snart krypa ner i sängen med några avsnitt av Greys och sen sova. Måste få sova några timmar när jag ska upp vid 7, suck, bussen går halv 9. Sen ska jag direkt till jobbet, träffa min tjeja på kvällen, mina favvo pass med henne, det ska bli skoj.

Stockholm och min lägenhet kommer kännas tom utan min älskling, vi sågs igår morse men det känns som flera veckor sen. Gaah, kommer bli galen, finns inget bättre än Anto, inte i min värld!


You make me feel like a million bucks it's true, I was made for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback