Take a swim!


Hit ska vi idag och baada, Sturebadet!  :D köra lite vattengympa kanske, tjoho! Gunsan är snäll och tar in oss gratis så vi slipper betala sjuka pengar. Det ska bli mysigt i alla fall!

Igår kväll/natt var vi på China teatern, mitt andra besök i höst, och kollade på
Raw - A late night, stand up. Roligt :) en sjukt rolig kille från England, och Magnus Betner, vet dock inte om jag tyckte att han var någon höjdare men men.
Annars har vi haft en luugn vecka, jag har jobbat och Anto har gått lös på shoppingen med min syster, vi har varit på bio, tagit flera låånga promenader, ätit god mat och myst massor :) jag har fått en ny tröja som är snyggis, tyvärr hittade jag ingen bild.

Ikväll ska vi ut och käka, smarr, sen vet jag inte vad vi planerar, det återstår att se.
På fredag drar jag i alla fall till Kalmar med Julia, det är sjukt långt och jag är inte speciellt sugen men jag måste träffa mormor och morfar lite :) mormor fyller trots allt år, typ 80+ och hon önskar sig "en sån där voluum spray till håret", jag diggar henne! Så nästa helg är släkt for the win :)

Jag måste säga att har en stygn av dåligt samvete för att jag inte har pratat med mina darls så mycket sen Anto kom hit, speciellt inte Lotta, Hanna har jag hunnit med ett par gånger, saaaknar er loads!
P.S. Om det känns bättre så tänker jag på er massor massor och tänker att jag ska ringa men sen kommer det alltid något i vägen, det börjar oftast på A och slutar på nto, jag tycker det är alldeles alldels underbart och jag hoppas att ni kan förstå det.
P.S.S. ÄLSKAR ER !

Kommentarer
Postat av: hanaboi

Kaaajsi, jag är helt med på svängarna och förstår att du vill spendera quality time med fransosen! :)saknar dig bauta. Käääärlek / hunnet

2008-11-15 @ 15:20:31
Postat av: LOTTA

Jag saknar bara våra 2,3-gånger-om-dagen-samtal :)men mitt hjärta, som DU är, jag förstår absolut och jag tycker ni ska spendera så mycket tid ni bara kan med varandra!! Älskar dig min vän

2008-11-16 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback