The best

Måndag, jag har bara jobbat halvdag idag, såå skönt, hade en riktigt slö måndag i skolan med mycket lek, och en jätteintressant föreläsning/info om KP (konduktiv pedagogik), som vi hela tiden jobbar med både i skolan och hemma. Sen vart jag avbytt vid 2 och åkte hem till min älsk :)

Helgen slutade med braa dagar, i lördags planerade vi om lite, tog en lunch på Stureplan istället för Sturebadet, sen tog vi T-banan till Gamla stan och gick hem, via Götgatan och Skanstull, en riktig promenad! På kvällen var vi på Fridays och käkade middag, såå gott och mysigt, rullade hem sen.
Igår så tog vi båten till Djurgården och gick en sväng, sen ägnade vi oss åt pensionärs aktiviteter, hihi, gick till Gamla stan och hälsade på Julia på jobbet, fick med oss lite choklad hem. Sen hyrde vi filmer och åt galet mycket sushi, smarr!

Snart ska vi åka till stan och möta upp Julia och Tim, göra nåt roligt.
Imorgon har jag mina tvillingar och på kvällen ska vi på hockey, på onsdag får jag min nya TV :D hurraa!!

Tack mina bästa Hanna och Lotta för att ni är så oslagbara, saknar er så mycket. En riktig girrrlsnight skulle vara super! LÖÖÖV

Byebyebye

P.S. ANTOINE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback