When it doesn't rain it snows (!!)

Hemma igen, det är så skönt att komma tillbaka till Sthlm, trivs som en apa i trädet här :) men fy vad mycket snö vi har, närmare 20 cm, jag fick bokstavligen ploga med mina skor för att komma till jobbet, vilket inte var någon hit eftersom jag har converse, suck.
Min tjeja var sjuk, inge skoj alls, blir så svårt med maten då, men jag var också superseg så vi kramades mest och lyssnade på musik.
Efter jobbet mötte jag upp Julia och handlade och nu är vi hos mig, köpte lite glögg och pepparkakor som vi ska mysa med, sen ska hon sova här, skönt! Jag vill aldrig mera sova själv.

Imorgon ska jag jobba med mina twins :D det är inte svårt att sakna dom efter några dagar, sötnosar.
Sen ska jag träffa Martin imorgon, älskade vännen, ska bli så skönt, saknat honom looooads! Ska även försöka plöja in med vagnen till stan imorgon och köpa vinterskor, måste ha något varmt innan mina fötter bli blåa.

Längtar till lördag när jag får träffa mina tjejer, ååh, det ska bli så bäst! Girrrls night out, Platens är bokat, yesyesyes!! Finns inget bättre :)

Nej nu ska jag packa upp lite och sen möjsa ner mig i sängen.

P.S. Måste jag ens skriva att jag saknar Anto hela hela tiden, jag känner mig ohel när han inte är nära mig.


Som socker på socker, sötaste någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback