A done deal

En done deal är precis vad min och Hannas resa precis har blivit i och med min beviljade ledighet och det faktum att jag precis fick ett sms av SJ som så snällt ville dela med sig av mitt boknings nr. till min numera köpta biljett. Det ska bli wonderful :D

Annars kan jag berätta att min förkyldning, eller snarare snorighet har blivit så illa att jag inte har kunat sova på hela natten och jag får galet ont i huvudet av allt detta fräsande, uäk! Så när klockan ringde vid 05.30 imorse hade jag sovit ca 3 timmar och kände mig en aning uppgiven så jag gjorde det enda rätta, enligt mig, och sjukanmälde mig. Jag vill trots allt inte smitta ner henne igen och inte dom andra barnen i skolan heller då dom flesta är väldigt mottagliga för sjukdomar.
När jag väl somnade om så sov jag 6 timmar till (!), bara det säger väl att det var lika bra för min kropp att få vila lite. Nu har jag börjat läsa en bok, som jag redan har läst en gång men det är lite min grej att läsa om böcker, gärna 3-4 ggr, så nu läser jag om Marian Keyes bok Är det någon där?, den är så bra, ganska hemsk men bra bra bra.

Ska snart pallra mig ur sängen, äta något, kanske ta en promenad om det är fint väder, och sen ska jag Ä N T L I G E N möta Lotta! :)

Igår hade vi choklad terapi här till ett alldeles, alldeles underbart avsnitt av Grey's, heaven!

Jag önskar alla en trevlig, snorfri dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback