Att någonsin förlora dig

Oj, jag är helt slut, har verkligen haft en heldag.
Började med Skansen med lill tjejen och hennes klasskompis + assistent, åkte färjan över till Djurgården :) Kollade på djuren, käkade lunch osv. Åkte till stan och mötte upp ännu en kompis och gick och fikade. Sen vid 4 vart jag avbytt, då gick jag ner till plattan och mötte Amanda som är i stan, woho!
Shoppade, massor, inte bra, alldeles för mycket folk, kände mig sjukt stressad att hitta allt också eftersom jag inte hinner varken imorgon eller onsdag innan det bär av mot Lkpg.
Men jag hittade ett par skor, ny jacka, lite tröjor osv :) det vart super!

Jag orkar snart inte jobba mera, suck, hatar att aldrig få sova ut, det får jag nog inte på torsdag heller men ändå, då är det inte jobbet som klockan ringer för.
Måste även tvätta imorgon kväll, bläää, DET är tråkigt om nåt! Speciellt i min tråk tvättstuga, men Amanda ska sova här imorgon så hon kan hålla mig sällskap, me like, mörkrädd som få.

Tänkte pallra mig iväg och sola en stund nu innan jag sover, skulle kunna somna sittande nu på direkten. Men det är ju faktiskt 12 h tills jag ska upp så det känns som att jag får stå ut en stund till, läsa klart min bok, måste äta mat också, jobbigt, inge kul att göra mat och äta när man är själv.

Ska bara slänga in lite tjat innan jag slutar skriva, nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får träffa Hanna, OCH Lotta för den delen, hon ska inte tro att hon slipper undan bara för att hon jobbar, jag hittar henne nog nere på Platens och pussar lite på henne, mina bästa finaste :) TJOHO!


Det finns nu, det finns , det finns sen om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback