Brist på helgkänsla

Hallå, de är lördag idag! I mitt huvud kunde det lika gärna ha varit onsdag, känns helt snurrigt, men det beror nog mycket på att jag jobbar hela helgen, right? Annars är jag tokig i helg, ta långa duschar, äta god frukost och mysa, det är så skönt att veta att man inte behöver gå uppt tidigt dagen efter :)
MEN, jag har haft en superdag på jobbet, som alltid, är såå nöjd med mina jobb, ni anar inte, önskar att alla tyckte det var lika roligt att gå till jobbet som jag, okej jag erkänner att när klockan ringer vid 7 en söndag är man inte jättesugen men bara jag har duschat så går de av bara farten!
Idag har vi haft killbesök, woho, sen tog vi en lång skön promenad, min nya grej helt klart, känns inte som jag gör mycket annat men det är ju så skönt! Imorgon ska vi till Ikea, hurra, my fave, måste kolla om jag ser nån snygg tavla, eller en snygg lampa kanske.

Jag har gjort det alla är sugna på att göra en lördag kväll, diskat, städat, gått ner med sopor, tomma flaskor osv, rensat kylen och bäddat sängen :D de ni, avis någon?
Min luffar TV har nu officielt slutat fungera, kul! Eftersom att min plan var just TVn ikväll så känner jag mig lite nere, ingen har tid att ses och jag är lite allmänt deppig bara, vill ha nån av mina tjejer här, då är jag alltid på topp.
Jag skulle kunna åka hem till pappa men det orkar jag inte, då måste jag åka hem själv sen, får helt enkelt krypa upp i sängen, göra lite te kanske och se en film, eller varför inte nörd läsa min bok som jag, by the way, älskar!

Nej, slutbloggat för stunden, kanske bjuder på ett deppigt inlägg senare, eller ett mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback