Come stay with me

Sunday :) så skönt att vara ledig!

Igår hade vi en hel dag, började med stan hela dagen, lite shopping, lunch på Kungshallen, chailatte och brownie med glass, såklart! Tills typ 3 när de va dags att dra till Hovet och matchen, och vilken match sen :D 3-1 till Djurgården, så jävla skönt!
Sen åkte vi hem i alla fall, gjorde oss lite vackrare, tog med oss en bag-in-box och en flaska rödvin och åkte till Martin och Jonte, Martin gjorde middag som va helt oslagbar, smarr smarr. Vi åt massa och drack vin :) sen tog vi oss till Peacock som precis hade stängt baren så vi fick inga Amaretta sour, sämst eftersom jag hade temptat Lotta hela kvällen med hur god den skulle va. Men vi fick mer vin i alla fall!
Sen tog vi oss till Gamla Stan och nåt ställe som jag inte vet vad de heter, vi drog i alla fall direkt, tog tunnelbanan hem, Lotta plankade! Busig tjej.. köpte lökringar och pucko (värd tradition) sen dök vi ner i sängen och vaknade inte förän halv 1 idag, skönt!

Har käkat frukost, slappat, precis genomgått en Lush-ig duch med ansiktsmask, scrub, hårinpackning och underbar lotion, Lotta är på god väg att klara sig igenom samma behandling, ljuvligt skönt kan jag lova! Känner mig mycket piggare och fräschare, så nu får vi se vad vi kan tänkas hitta på, kanske ta en promenad, köpa massa god mat och ligga i sängen hela dagen? ;D




SENSITIVE FOAM CLEANSER
REFINING TONERALL TIMEFIRMING EYE CREAM
Ett efterlängtat besök på MakeUpStore slutade med en helt ny rengörings serie, melon-skum-tvätt, ansiktsvatten, all-time-creme och eye-tea-gel, underbart :)
Införskaffade även ett par nya nappflaskor till mina tvillingar! Snygga va :D



Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, fin blogg du har :)

Kolla gärna in min & kommentera om du vill det

Postat av: Patricia Klinteberg

Hejsan!



Vad tycker du om Tyra Banks? :)

2008-10-19 @ 15:21:52
URL: http://metrobloggen.se/patriciaklinteberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback