Curtains wide open

Åh de är så himla fint väder här :) härligt! Och så sitter jag här och bloggar, it's a shame. Men till mitt försvar kan jag säga att jag har städat hela lägenheten och håller på att tvätta i min, inte så charmiga, tvättstuga. Så nu är det långt ifrån kliniskt rent här med ändå heelt okej, måste ju göra snyggt tills Lotta kommer, WII! Sen är de ju alltid kul med rena kläder plus att det är ganska ont om just den varan här, men nu så :D

Börjar jobba med tvillingarna vid 2, slutar 6, semester! Ska hänga lite med Julia tror jag, ta en lååång promenad, sätta oss vid vattnet och ta en lunch kanske, skulle va mys!
Ikväll ska jag se Greys och ladda för jobb imorron, upp halv 6 är alltid lika kul.

Igår var också en tvillingdag, vi tog en promenad med Julia till Gamla Stan och hennes jobb, choklad säger jag bara, lovely. Sen va vi hos Martin och käkade :)
Efter jobbet åkte hela syster trion till
Jessica så jag kunde fixa naglarna, dom vart såå fina! Hon är grym, nu är det bara mina egna naglar med ytte pytte gele på så dom är tunna och fina :)

Nej, tvättstugan kallar, HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback