Deep purple

Är min favvo-nagellack färg just nu, :) ska pensla på en omgång till så jag är fin till helgen när jag ska jobba med mitt söto, imorgon ska hon va med i tidningen, yeii!

Har haft mina twins idag, Julia hängde lite med oss och klippte mina bebisar, aaah så söta dom vart! Många skratt från min och Cam's sida, men de vart bättre än förut för då såg dom ut som två små trollungar.
Nu är Julia och Tim här, kollar på Idol på min luffar TV som man måste starta om och slå hårt som fan på varje kvart ungefär, är rädd att den exploderar snart! Ska ta mig i kragen, eller sparkontot snarare och köpa en ny, platt! I min nuvarande kan man nog gömma en mindre vuxen så stor är den, men men.
Vi har ätit mat, indisk, me like :) Ska sova tidigt, upp 7 imorgon, yes, precis vad jag är sugen på, not, vill ha en ledig dag eller ett kvälls pass så jag slipper ställa klockan varje jävla dag, det suger.

Jag siktar mot onsdag och mina Hanna-dagar, de ska bli wonderful, behövs en rejäl dos av det gullet!
Älskling, du är stark.

God natt!

Only a fool would do this again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback