Directions pleeease!

Ser jag ut som en karta? Ett vandrande eniro.se kanske?
Sen jag flyttade hit så är det sjukt många som kommer fram till mig och frågar om vägen, vart olika ställen ligger, vilken uppgång dom ska ta från t-banan osv. Dagligen alltså!
Blir så trött, måste va för att jag är kort och ser ut som vad, 12? Det är inte bara irriterande utan också lite pinsamt att aldrig kunna svara, eller jo, ibland vet jag faktiskt men för de mesta så gissar jag bara. Dom blir nog lite snopna när dom inte alls kommer upp på rätt gata eller går till rätt thai restaurang, rätt åt dom.

Kom precis hem från jobbet, mina fötter är iiis, börjar ju bli snorkallt. Fy fy fy :(
Ska göra te och se på I ditt ansikte, hoho.

BTW kan jag bara säga att jag ser fram emot min och Hannas roadtrip :D saknar min boi, måste bli en get-togheter snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback