Finally :)

Ont om bloggar dom senaste dagarna, jag har haft fullt upp helt enkelt!

I torsdags åkte jag som sagt till Lkpg direkt efter jobbet och hade myskväll med Lotta, käkade pizza och drack en flaska vin, kollade lite på OC också, nostalgi.
Och igår var vi på Ikea, jag, Lotta och Hanna, äntligen! Gick lös på de mesta förutom möbler, fyllde två vagnar i alla fall :D himla skoj! Köpte allt från diskborste till gardiner, tallrikar, ljus, täcken, sängkläder osv.
Efter Ikea var tanken att jag och Lotta skulle göra varsin smiley, har vart sjukt sugen på de, så vi drog till Federal men icke.. Min sträng är för liten!! Jag kommer aldrig kunna göra nån :( vart sjukt sur, Lotta gjorde inte sin heller, men hon ska, grymt avis är jag.
I alla fall, inget och hänga läpp för :) vid 3 tiden åkte jag upp till Sthlm igen med Tim, Henke, Lollo och Emelie, vart kanske liite trångt i bilen med 5 Ikea kassar + oss + packning, men de gick rätt bra.
Gun hjälpte mig senare på kvällen att köra grejerna till min lägenhet, sen va de bara att fixa allt, så himla kul :) slängde ut allt, då menar jag ALLT som jag inte ville ha, fyllde alla mina Ikea kassar med skräp istället och parkerade dom i soprummet! Sen kom Martin och hjälpte mig, tur de, jag nådde inte att hänga upp tvättkorgen i garderoben ;D sen bytte vi gardiner, gick upp med massa på vinden osv.

Efter de drog vi till Martin, fick med oss en B&J och två supergoda sushi från Raw hem, flyt va :) sen chillade vi galet, somnade vid 2 (?), nu är jag supertaggad för dagen aktiviteter men Martin bara sooover, sleepy.

Ska åka in till stan och fika med moster snart, inte så kul kanske, sen ska jag och Martin till Ikea och gå lös på lite möbler, wiihuu! Om 2 helger kommer Tim och Henke och målar om också, kommer bli kalasbra de här!

Nej nu ska jag sparka liv i Martin sen åka hem och byta om :D


Ska jag säga vad jag har, världens bästa Hanna och Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback