Min sista sång

Skärpning! Nu är det vääldigt ont om pengar här, tänk att införskaffning av en deodorant kunde sluta med det här.. Suck, blir trött på mig själv. Men roligt va de :) och fina saker har jag nu, nya stövlar, en superfin grå stickad tröja, en brun myströja (fult de lät!), ett lager nya trosor - massa gulliga, sen nödvändigheter som hårfärg (har gått tillbaka till lite brunare nu, men ändå rätt ljus), fotfil osv :)
Jag och Ida tryckte i oss varsin glass från Yoghurt Shopen också, aah så gott, tänk att den glassen är helt fettfri ;D det är därför man lätt kan tillsätta ett par msk gélehallon med gott samvete!

Ikväll har vi lagat middag, kött och pommes, hälsokur! Tittade på matchen, rätt värdelös om nån frågar mig, nu är vi allmänt slöa. Funderar på att ta en cigg på min obefintliga balkong, röker max en cigg om dagen numera, duktigt va? Blir så när man jobbar, vill inte röka då, känns inte snällt mot alla mina söta barn.

Ska sova snart, laddar för morgondagen!
En annan rolig sak är att Lotta kommer på torsdag :D
_________________________________________________
Jag ska sluta va så töntigt känslosam i varenda inlägg så den här texten av Lars W får sätta punkt för allt som heter oss, vi, som jag hade dig förut osv osv, dags för mig att sätta punkt för sista raden och ta ett stoort steg i rätt riktning, åt mitt håll, jag är väl redan en bra bit påväg men jag måste komma på ett sätt att sluta tänka allt jag tänker.
Det är sjukt jobbigt och jag tror aldrig att jag har känt såhär, känner inte igen dom här känslorna, jag hade någon otroligt underbar i mitt liv och det är endast mitt fel att det aldrig mer blir så igen.
Så hejdå allt gammalt, hej då Anto.



Nu får jag höra att du lever då och då ifrån en vän
Det verkar dom som att allting är okej
Jag undrar om du nångång är tillbaks dit igen
Och kanske undrar över mig
Du kanske undrar över mig

Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
Och när jag känner så då tänker jag på dig
Allt är så förgängligt allting kan briserna snart
Men du är oförstörd för mig
Du är oförstörd för mig

Men tiden har sin rätt att förändras där den går
Och den är hos dig nu, hos dig och din vän
Jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
Och aldrig älska dig igen
Aldrig älska dig igen


Men vid vägen längs bäcken som sakta ledde hem
Där är himlen lite närmre för mig
Där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt
Dit kan jag gå och sakna dig

Men nya dagar väntar med nya tidsfördriv
Och allting liksom kräver mera nu
Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
Älskade älskade du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback