I remember every word you said

Vilken kass bloggerska jag har varit dom senaste dagarna, har blivit så sjukt mycke häng med Martin :) men here we go!

Kom hem från jobbet för en stund sen, va tvungen att handla loads eftersom det i stort sett ekar i mitt kylskåp, inte så många vuxenpoäng. Men nu är den fylld i alla fall, införskaffade havregryn, nyttigt nyttigt, tänkte att det skulle bli min nya frukostvana, inte supergott kanske men billigt (!) och man står sig ju ett tag, kan jag behöva när jag ger mig iväg på morgonen mot mina ungar :)

Igår hade jag och Martin en galet slapp dag, han gjorde smarrig köttfärssås till mig och sen gjorde vi marängswiss med hemgjorda maränger och chokladsås :D en riktig hit! Kollade på Death race och A walk to remember, inga direkt upplyftade filmer men väldigt bra båda två.
Åkte hem till mig nån gång mitt i natten och vaknade inte förän strax efter tolv idag, älskar min "nya" säng, såå mysig, hittade min nalle i en flyttkartong häromdagen, STACKARS HAN! Han har legat där i över 2 månader, helt bortglömde, töntig jag är ellerhur? Men han har sovit i min säng sen jag föddes, aldrig i en kartong, fick dåligt samvete så nu har jag hållt hårt i honom hela nätterna :)

Imorgon ska jag vara super-work-woman, den ni! Börjar 8 med assistentjobbet, en sjukling för tillfället, stackars gullunge :( slutar där vid 2 och sen ska jag gasa in till stan och börja jobba med tvillingarna vid 3, min första dag där :) ska bli jättespännande men framför allt roligt! Slutar inte förän 8 och då kan jag lova att jag åker hem och däckar i sängen, ska jobba 11 h, eftersom inga av mina jobb är jobb där man kan ta rast, både för och nackdelar med det. Men jag trivs så bra nu :) känns underbart att allt har ordnat sig så bra!

Ida kanske kommer på onsdag :D det känns som en halv livstid sen vi sågs sist så det ska bli sjukt roligt! Sen kommer min Lott nästa helg, visa mina älskade lantisar stor Stockholm, hihi!

Nej, nu ska jag äta lite, trötta ut mig med ett par avsnitt av Vänner (Emma och Julia har köpt hela boxen :D), sen ska jag sova och samla krafter till min superdag imorgon!

Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback