I'm havning more fun :)

Nej dagens rubrik var nog mera ett pepp försök till mig själv!
Har haft en medel dag, ont i huvudet, igen, varför?! Jobbigt, skola idag, hade världens mest okoncentrerade barn, ingen höjdare när man ska jobba, ha yoga och hemkunskap, skärpning till oss båda. Men när vi kom hem kunde vi softa och mysa lite innan de va assistent byte, mitt gull :)

Efter jobbet åkte jag hem till familjen, åt pannkakor och såg massa Grey's i sängen, så skönt. Nu kom jag precis hem, ska läsa lite tänkte jag, (eftersom min TV slutade funka idag!!!) sen måste jag sova, tvillingdag imorgon, full fart!
Gaah, siktar bara mot onsdag när jag drar till Lkpg, kommer va heelt död hemma hos Hanna, men de går nog över, ska bli så underbart skönt att va ledig 4 dagar, tänker tjata om de tills de händer. Ska slappa och festa som aldrig förr! Me&Hun <3

Måste verkligen sova nu, behöver 8 timmar, minst.
Tänkte bara ge en eloge till mig själv som röker ca 1 cigg om dagen, vart några fler när Lotten va här (vill att hon alltid ska va här), men ändå duktigt :)

Sleeeep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback