I'm so up high,

that I can't see the ground below.

God kväll :) fredag och allt! Jag och Lotta myser med en klassisk tjejkväll, hämtmat (från därmedpasta, såklart!), en bag-in-box, choklad, Idol, lila nagellack och musik, wonderful!
Idag har jag, eller snarare vi, jobbat med tvillingarna, räknade ut att vi har gått över en mil idag (!), goodie. Sen har vi badat som små sötnosarna och hämtat storasyster på skolan, mysiga är dom, fast dom är också lite sjuka, ögoninflammation och grejer, så jag ber till Gud att jag slipper de!

Imorgon ska vi på hockey, DIF-LHC, vad kunde vara mer passande? :D Sjukt kul! Ska införskaffa ett par nya nappar till mina tvillingar, tycker att det behövs lite mer Djurgårdsanda där.
Sen vet jag inte vad vi ska hitta på imorgon, äta nåt gott :) dricka lite goda drinkar om vi har tur.

Nej, time to fly!

BästLotta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback