Night night!

Haha, jag gjorde ett tappert försök att göra om bloggen men de slutade i katastrof som ni ser! Emma fixar de imorron :)

Precis kommit hem från en supergod och framförallt trevlig middag, åt italienskt, väärldens godaste pasta. Smarr smarr, nackdelen är väl bara att klockan ringer om 5h och då är de upp o hoppa som gäller, pigg och fräsch.

Åker till Lkpg imorron direkt efter jobbet, myser loss med Lotten på kvällen och sen drar vi till Ikea på fredag förmiddag så åker jag bil upp senare på eftermiddagen med Tim, Henke och Lollo. Skönt att äntligen få lite inhandlat och så, blir en snabbvisit men de e alltid nåt :)

Nej nu MÅSTE jag sova.

Martin - you're the best :)



P.S. Jag fick jobbet :D börjar på tisdag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback