Pay and pay

Suunday :) möjsigt värre, inget höjdar väder direkt men då är de väl en himla tur att jag inte har en enda förpliktelse idag utan kan ligga i sängen hur länge jag vill!

Igår vart en jättebra lördag, träffade moster och Leffe och käkade lunch/frukost, sen åkte jag och Martin på roadtrip till Barkarby och Ikea, my place, köpte en ny byrå, ett nytt soffbord, ett nytt nattduksbord och lite andra bra och ha grejer. Sen, efter många om och men laddade vi upp med indisk mat, varsin bag-in-box, eftersom Martin inte dricket vitt och jag inte rött, anyway, sen skruvade vi ihop möbler som aldrig förr :D så himla duktiga va vi!
Gjorde mig av med alla andra möbler, grovsoprummet är de bästa med mitt hus, så nu börjar de bli riktigt fint här, trivs bara mer och mer för de känns äntligen som lite Kajsa.
Tog en aaning på krafterna att fixa ihop allt så sen låg vi bara i sängen och drack vin och pratade massa, vaknade inte förän kvart över 1 idag, såå skönt :)

Har presterat att duscha men inte så mkt mer, ska snart ta mig i kragen och göra nåt vettigt, ska åka till Martin och dö i hans soffan, kolla på reprisen av Greys som jag missade i onsdags när vi va ute och åt och sen ska jag äta massa god mat som jag ska tvinga Martin att laga åt mig :)


Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback